Als dat maar goed gaat...

Als dat maar goed gaat...

Over nog geen vijf weken ga ik het Rondje Ameland lopen. Maar ik heb nog een enkele keer dit jaar meer dan 20 kilometer gelopen op één dag. Als dat maar goed gaat!
Komende weken moet ik dus heftig gaan oefenen om niet in een bezemwagen terecht te komen.
Vrienden lopen diezelfde dag ook het Rondje. Zij hebben gekozen voor de 25 kilometer. Ik loop opnieuw de 50 kilometer. We kunnen elkaar dus niet aanmoedigen - hoogstens via WhatsApp.
De finish zal, als het goed gaat, wel ongeveer tegelijk zijn.

Waarom loop ik 50 kilometer? Niemand die me dwingt. Ook ga ik echt niet rondlopen met de medaille op mijn shirt.
Voor mij is deze jaarlijkse wandeling een soort controle. Even kijken of mijn lichaam het nog steeds goed doet.

Komende weken dus veel oefenen!


Populaire posts van deze blog

Kamp Westerbork Wandeltocht