Uitwaaien in Groningen 14-2-2017


Vandaag (14 februari) ben ik gaan wandelen vanaf station Roodeschool naar station Delfzijl. Niet het meest toeristische gebied van Nederland maar voor mij een beetje thuiskomen.




 Het strand van Delfzijl vol ijsschotsen.


Het monument voor Ede Staal met de tekst van "Credo - Mien bestoan"

Ik vroag de wind mor dij verstaait mie nait,
Ik vroag de zee dij zingt heur aigen laid,
Geef mie de nacht din heb ik onderdak,
Doarom, doarom zing ik.

Ik zai de vogels tegen d''oavendlucht,
Ik denk mien leven in n vogelvlucht,
Geef mie de nacht din heb ik onderdak,
Doarom, doarom zing ik.

Ik wait, der is n tied van komen,
En ook n tied van goan,
En alles wat doar tussen ligt,
Ja, dat is mien bestoan.  
 









 De bunkers bij Nansum.








De "baai" van Hoogwatum









 De kerk van Spijk op zijn eigen eiland.








Populaire posts van deze blog

Kamp Westerbork Wandeltocht