Anloo-er Herfstwandeling

Wandelen in de regen is niet fijn maar gelukkig kan je jezelf daar goed tegen beschermen. Een goede ademende regenjas of een stevige paraplu maakt het een stuk aangenamer.
Maar bij mij gaan paraplu's en wandelen niet goed samen. Bij mijn wandeling naar Ameland heb ik mijn paraplu in een winkel in Dokkum vergeten. Toen ik het ontdekte was ik al teveel kilometers verder om terug te lopen. 
Bij mijn vorige lange wandeling heb ik mijn paraplu laten staan op het station in Assen.
Bij de Anloo-er Herfstwandeling op zaterdag 12 oktober heb ik mijn paraplu weggegooid omdat hij kapot was gegaan door laaghangende takken in een dicht bos.

Ondanks de regen was die tocht vanuit Anloo een prachtige route door een afwisselend landschap. Totaal heb ik 25 kilometer gelopen door een herfstig stukje Drenthe. De wandelroute was uitgezet door "De Blije Wandelaars" uit Blijham.

Hierbij wat foto's van mijn telefoon. Klik er op voor een vergroting.

 De kerk van Anloo









Beek







 Anloo weer in zicht na 25 kilometer.

Populaire posts van deze blog

Kamp Westerbork Wandeltocht